6 μυστικά Online Marketing για personal trainers

 

 

Το διαδίκτυο μέσω των κοινωνικών μέσων είναι το απόλυτο μέσο για τη διεύρυνση του Word Of Mouth της κάθε επιχείρησης. Η αναπτυσσόμενη βιομηχανία του Fitness αυτή την στιγμή αξίζει πάνω από 3 δισεκατομμύρια δολάρια και προβλέπεται να επεκταθεί ακόμα περισσότερο στον τομέα των personal trainers.

Σκέφτεστε να εφαρμόσετε online στρατηγικές marketing στην επιχείρησής σας αλλά δεν είστε σίγουροι ότι θα έχετε την αναμενόμενη επιτυχία;

Παρακάτω θα βρείτε τα 6 μυστικά για το online marketing που θα εξασφαλίσουν την επιτυχία της επιχείρησης “personal trainer” που έχετε.

1. Εντοπίστε το κοινό-στόχος

Το κλειδί για την υλοποίηση μιας επιτυχημένης εκστρατείας μάρκετινγκ είναι ο εντοπισμός και η αναγνώριση του κοινού-στόχος και της καταναλωτικής συμπεριφοράς τους.

Οι προσπάθειες σας για την αύξηση του πελατολογίου σας ως personal trainer έχουν περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας αν χειριστείτε σωστά τα διαδικτυακά μέσα. Η προβολή της δουλειάς σας δεν θα πρέπει να προσεγγίζει μόνο ένα είδος καταναλωτικού κοινού, θα μπορούσατε όμως να επικεντρωθείτε στην προβολή και της αύξησης της φήμης σας ως ειδικού σε μια συγκεκριμένη μέθοδο άθλησης.

2. «Τραβήξτε» την προσοχή

Αν και αυτό μπορεί να φαίνεται προφανές, είναι σημαντικό για μια επιχείρηση να είναι ενεργή  για να συγκεντρώσει το ενδιαφέρον και να ενθαρρύνει τις πωλήσεις. Όχι μόνο με τη χρήση παραδοσιακών μεθόδων marketing, αλλά ειδικότερα με τη χρήση διαδικτυακών εργαλείων. Μια εύχρηστη και κατανοητή ιστοσελίδα με σαφή στοιχεία επικοινωνίας θα οδηγήσει ευκολότερα στην προσέγγιση νέων πελατών που θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί σας.

Επιλέξτε εργαλεία όπως το SEO (βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης) και το PPC (Pay Per Click) για να βελτιώσετε τη διαδικτυακή προβολή της ιστοσελίδας σας. Αν δεν θέλετε η ιστοσελίδα σας να χαθεί μεταξύ των αντίστοιχων ανταγωνιστικών, το κλειδί είναι η στοχευμένη προσέγγιση πελατών.
Εναλλακτικά αν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε μια σελίδα στα social media, βεβαιωθείτε ότι την ενημερώνετε τακτικά. Το περιεχόμενό αυτών των σελίδων είναι ουσιαστικά η διαφήμισή σας, γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο επιλέξτε τις λέξεις που θα χρησιμοποιήσετε με σύνεση.

3. Χρησιμοποιήστε διάφορες πλατφόρμες για να προσεγγίσετε τους μελλοντικούς πελάτες

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχος σας όπως για παράδειγμα τα videos και οι φωτογραφίες.

Το LinkedIn είναι ένα ανεκτίμητο διαδικτυακό εργαλείο για τη δημιουργία και την διατήρηση διαδικτυακών συνδέσεων αρκεί να ανανεώνετε συχνά το προφίλ σας με σκοπό οι υπηρεσίες σας να έχουν θετικό αντίκτυπο στους χρήστες.

4. Μην σταματάτε την εκπαίδευσή σας

Μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και ιδιαίτερα όσον αφορά την άκρως ανταγωνιστική βιομηχανία του Fitness. Με τις νέες μεθόδους εκπαίδευσης και τις έρευνες γύρω από τη διατροφή που προκύπτουν συνεχώς, είναι σημαντικό ένας personal trainer να είναι πάντα ενημερωμένος με τις νέες τάσεις – όχι μόνο για να κερδίσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, αλλά και για να επωφεληθούν οι πελάτες του.
Καλό θα ήταν να ενημερώνεστε συχνά από blogs και ιστοσελίδες με μεγάλη αναγνωσιμότητα γιατί όσα περισσότερα γνωρίζετε τόσο το καλύτερο για εσάς και την επιχείρηση σας.

5. Δείξτε τις επιτυχίες σας

Η δική σας σκληρή δουλειά που βοηθάει τους πελάτες σας να επιτύχουν τους στόχους τους είναι το κλειδί για την προσέλκυση νέων πελατών.
Οι πλατφόρμες των social media είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κερδίσετε τον θαυμασμό για τα επιτεύγματά σας. Συγκεκριμένα το  Instagram και το Pinterest είναι τα αγαπημένα social media των personal trainers όπου το hashtag #fitspo έχει καθημερινά χιλιάδες posts με ασκήσεις και motivations.

Το YouTube είναι ένα άλλο μέσο που μπορεί να διαφημίσει το όνομά σας ως personal trainer και το εμπορικό σας σήμα επιτρέποντας σας όχι μόνο να αλληλεπιδράσετε με αυτούς που βρίσκονται κοντά σας αλλά και με τους συναδέλφους personal trainers και τους λάτρεις του fitness σε όλο τον κόσμο.

6. Επιβραβεύστε το τρέχον πελατολόγιό σας

Εκτός από την ανάπτυξη του πελατολογίου, είναι σημαντικό να διατηρηθεί ευχαριστημένο το ήδη υπάρχον πελατολόγιο.
Για να ενθαρρύνετε το υπάρχον πελατολόγιο σας να σας παραπέμψει σε φίλους, να διευρύνετε δηλαδή το Word-Of-Mouth, αφήστε θετικές εντυπώσεις με προσφορές όπως μισή τιμή σε μία συνεδρία ή δώρο μία συνεδρία.

Οποιαδήποτε επιχείρηση χρειάζεται μια στοχευμένη προσέγγιση πελατών για να αναπτυχθεί και να αυξήσει τα κέρδη. Το διαδίκτυο είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για να βοηθήσει μια επιχείρηση, και ειδικά τους personal trainers. Η χρήση των social media ,όπως το Instagram, Facebook και LinkedIn, μπορεί να συμβάλει στην επέκταση μιας επιχείρησης και στην περαιτέρω μελλοντική της ανάπτυξη.

 

Πηγή: digitalmarketingmagazine.co.uk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>