Trolls σε διαφημιστική καμπάνια. Πώς αντιμετωπίζεται;

 

 

Η επιτυχία μιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook και στο Twitter εξαρτάται και από την εμφάνιση των troll. Τα troll είναι χρήστες του διαδικτύου με επιτηδευμένα προκλητικές απόψεις με σκοπό να φέρουν ταραχή σε μια διαδικτυακή συζήτηση. Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικές συμβουλές από τον επιχειρηματία και επενδυτή, Adam Callinan  για την αντιμετώπιση των trolls στη διαφημιστική σας καμπάνια.

  1. Μη διαγράφετε τα αρνητικά σχόλια γιατί οι υποψήφιοι καταναλωτές είναι υποψιασμένοι όταν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία έχει μόνο θετικά σχόλια.
  2. Απαντήστε στα κακόβουλα σχόλια με σοβαρότητα και τεκμηριωμένα υπερασπιζόμενοι το προϊόν/υπηρεσία σας.
  3. Το monitoring στα σχόλια είναι πολύ σημαντικό. Μόνο έτσι θα μπορείτε να ξεχωρίζετε ποια είναι απλώς αρνητικά σχόλια και ποια προέρχονται από trolls ώστε να τα διαγράφετε αμέσως και να μην δίνετε στόχο και σε άλλα trolls να επέμβουν.

Πηγή: fortunegreece.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>